Sunday 16 April 2006

Whatever tomorrow brings, I'll be there

langit cerah mlm nih, tp ati wa mendung :'( ahaa mnarik tuh. bkn slalu nk kuar perkataan camtuh ;-) however I won't tell y I'm feeling this way. for now, better if I keep it to myself =))

td kuar ngan maRk. lame rasenye xjumpe dia *cun skang maRk!* yela hepi kn =P~ jumpe kt damai. lama tunggu! janji 5.30pm! dlm pd nunggu ni td, ade la couple nih. btenet atas motor. si aweks nih bleh plak nyelak² rambut pakwe cam mencari kutu! =D akakakaka wa gelak sensorg. cam tgk cenel animal planet plak. biasa kn kalo monyet, duk berkumpul 2-3 eko tuh. bederet jek 1-2-3, yg tgh cari kutu yg dpn. yg blakang cari kutu yg tgh >:D muahahahahahahahahahahahahahahahaha *LMAO*

dr damai pi masjed jamek. psr mlm! maRk sempat beli baju. wa xshopping sakan sbb niat nk beli menda lain =) tunggu maRk pilih baju, dan² tuh la ujan *cerdik! ada payung tinggal dlm keta* nk xnk redah la pi campbell *yeke camtuh eja? dh rupe sup kt tv tuh jek* =P jumpe mende yg wa cari slama nih - best!!

ingat nk pi pc fair.dlm pd meredah nih td dh lenjun. xsesuai! blk jek la. beli n.goreng ayam *burppp* lepak titiwangsa, mkn semata! sambil ngumpat la tp, cam biasa. dkt 11.00pm anta maRk blk *kem slm kt cik nona, maRk!*

wa sampai umah 5min to 12.00am. gile cerah langit, kuar bulan bintang. td siang dh ujan slebat² alam kn. nih basuh baju, siang sok kering nih. orait, mari kita basuh baju dulu...

-->

I lay, look in my hands
Searching these lines
I have not the answer
I'm crying and I don't know
Watching the sky
I search an answer
I'm free, free to beI'm not another liar
I just want to be myself... myself


And now the beat inside me
Is a sort of a cold breeze
And I've never any feeling inside
Ruining me...I bring my body
Carry it into another world
I know I live...
But like a stone i'm falling down


I pray looking to the sky
I can feel this rain
Right now it's fallin' on me
Fly, I just want to fly
Life is all mine


Some days I cry alone
But I know I'm not the only one
I'm here another day is gone
I don't want to die
Please be there when I arrive...
Don't cry please

0 spat: