Thursday 6 July 2006

I tried to be someone else, but nothing seemed to change

I'm bored...

Bahaya Berkahwin Dengan Programmer
Sebelum anda memutuskan untuk
berkahwin dengan seorang "programmer" anda perlu fikir dengan semasak-masaknya
dulu sebelum anda menyesal dikemudian hari. Ini adalah contoh daripada seorang
Hamba Allah yang mengadu mengenai hubungan dia dan si suami, seorang programmer
setiap hari.

Suami: (Setelah balik lewat dari pejabat) "Selamat malam
sayang,sekarang saya logged in."
Isteri: Abang ada beli tak barang yang saya
pesan tadi? Suami: Bad command or filename.
Isteri: Tapi kan ke saya dah call
abang pagi tadi kat pejabat suruh abang beli!Suami: Errorneous syntax.
Abort?
Isteri: Ish. Abang nih, takkan itu pun tak ingat? Hahaa..... Abang
kata tadi dalam telefon nak beli tv? Mana dia?Suami: Variable not
found...
Isteri: Abang nih memang tak boleh harap la. Bak kad kredit abang.
biar saya pergi belikan dan shopping barang dapur sekali.Suami: Sharing !
Violation. Access denied...
Isteri: Abang ni tak sayang saya ke? abang lebih
sayang komputer abang tu dari saya. Saya tak tahan la kalau macam ni
selalu.Suami: Too many parameters...
Isteri: Saya menyesal pilih abang
sebagai suami saya. Harapkan muka je hensem.Suami: Data type
mismatch.
Isteri: Abang nih memang betul-betul tak berguna la.Suami: It's by
Default.
Isteri: Macamana pula dengan gaji abang?Suami: File in use ... Try
later.
Isteri: Kalau begitu, apa peranan saya disisi abang sebagai
isteri?Suami: Unknown Virus.


sambung memeningkn kpale susun puzzle...

-->


And if you could make up
for every single time you lied
I'd probably whisper this
hello, goodbye
and so it begins and gets
harder each and every time I start to reminisce

I never seem to ever find
someone I can trust
someone I believe
someone who will never try
to bring me to my knees

someday I will find again
someone just like me
someone who will take the time
in understanding me

and if I could make up
for every single tear you've cried
I'd probly never miss
your hand in mine

I never could understand
mistakes I repeat again
I've been through this so many times

I never seem to ever find
someone I can trust
someone I believe
someone who will never try
to bring me to my knees

someday I will find again
someone just like me
someone who will take the time
in understanding me

I've stopped searching
to take my time and to really clear my head
I believe in whats meant to be
and I feel its time to know

never breath
never scream
someone who believes
never lies to me
and would die for.. me

0 spat: